SÄkerhetsvÄst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ccarinamagdalena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 726
C

ccarinamagdalena

Jag funderar på att köpa en säkerhetsväst. Är det någon som har en som ni är väldigt nöjd med och som ni rekommenderar? :)
En annan fråga: Man ska ju ha västen så nära kroppen som möjligt men när det är kallare ute behöver man ha mer på sig. Då ser man ju ut som Ringaren från Notredam :o . Hur gör ni då?

Sv: SÄkerhetsvÄst

Har en Mh väst och den är jättebra!!!!! När den blir varm så formar den sig efter kroppen och blir jätteskön!!!

Liknande trådar

Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Takire
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
806
Senast: BoYo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka