Säkerhetsväst med airbag!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GaurdianAngel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 939
G

GaurdianAngel

Airbag

Ha ha...hade varit roligt att veta hur lång länken är som utlöser airbagen. :D Jag vet i alla fall när jag hoppar min tränares häst att jag flyger minst 1 meter högre upp än hästen gör, när vi är högst över hindret. :angel: :angel:

Sv: Säkerhetsväst med airbag!

Ett tips om du inte ser att din tråd skapas vänta ett tag på att hemsidan laddas eller öppna upp ett nytt fönster och logga in på buke för att kolla om den skapades, nu har du skapat samma tråd två gånger!

Ok som när molly rider mulle då ? ;) :rofl: ( ps .. hon heter molly va? har inte koll på sånt.. :) )

mizz_Kalmar skrev:
Ok som när molly rider mulle då ? ;) :rofl: ( ps .. hon heter molly va? har inte koll på sånt.. :) )

Ja, precis som Molly! :D

Det är inte skoj att ens dressyrtränare vill att jag "hoppar av" hennes häst då och då för att han tycker det är så kul att hoppa och hon inte gör det. Han är 1.80 och hoppar hus även över mindre (100 och 110) hinder. Själv är jag 165. Även om jag länger armarna och håller längst ut på tygeln så räcker det knappt till eftergift. Får kanske ha ett par tömmar som tyglar istället. :D

Jössös :eek:

oj oj stackars dig ;) Ja köp en töm! då skulle nog din tränare undra varför du kommer med tömmar varje gång hon ber dig "hoppa av" hästen.. hehe ajå Lycka till med den stora :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka