Säkerhetsväst för kort och smal?

Barnstorlekar/ungdomsstorlekar löser det problemet. Rätt många små vuxna som har barnstorlek på sina västar.

Jag har en outlyne I storlek t2 beställd med extra lång rygg. Jag har samma längd och vikt som dig dock lång överkropp jmf med benen.
Minns jag inte fel satt racesafe barn L okej med.

Mitt problem blir att jag behöver smal vidd och lång rygg. Om du behöver extra kort rygg så delvis får du det med barnstorlek, annars kan du beställa många västar i "blandade storlekar" och med extra kort eller lång rygg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 134
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
661
Senast: Smultron
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
878
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka