Säkerhetsväst för kort och smal?

Barnstorlekar/ungdomsstorlekar löser det problemet. Rätt många små vuxna som har barnstorlek på sina västar.

Jag har en outlyne I storlek t2 beställd med extra lång rygg. Jag har samma längd och vikt som dig dock lång överkropp jmf med benen.
Minns jag inte fel satt racesafe barn L okej med.

Mitt problem blir att jag behöver smal vidd och lång rygg. Om du behöver extra kort rygg så delvis får du det med barnstorlek, annars kan du beställa många västar i "blandade storlekar" och med extra kort eller lång rygg.

Liknande trådar

Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
220
Senast: sweep
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
150
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka