Säkerhetsstigbyglar

Lorelie

Trådstartare
Räknas australienska stigbyglar och helgjutna plaststigbyglar som säkerhetsstigbyglar? De i plast ska splitras om man fastnar

och vad räknas som sko med klack? Har ett par ridskor (sålda som sådana) som inte har någon riktigt klack, utan med bara en fördjupning mitt under foten

Sv: Säkerhetsstigbyglar

tror iaf att australienska räknas som säkerhetsstigbyglat, men inte säker

måste man ha säkerhetsstigbyglar när man rider distans:confused:
vet ju ingenting om den grenen jag:rofl:

Varför svara när du inte vet? Att de säljs som säkerhetsstigbyglar vet jag, men jag frågar specifikt för distans...

sorry, d va ju d jag undrade om man ska ha säkehetsstigbyglar i distans o om d va därför du frågade lr bara allmänt...

sorry, d va ju d jag undrade om man ska ha säkehetsstigbyglar i distans o om d va därför du frågade lr bara allmänt...

Man måste ha det om man inte har skor med klack...

Men frågan var om de två sorterna jag frågar om räknas som säkerhetsstigbyglar eller inte

Australienska stigbyglar räknas som säkerhetsstigbygel men plaststigbygeln vet jag ej. Har aldrig hört talas om att en plast ska splittras. Är det en speciell sort?
// Linda

Det stod på förpackningen att de går sönder om man blir hängande, hur det går till vet jag dock inte...

jag har heller aldrig hört talas om det..men jag är ju långt ifrån allvetande (:angel:) ! vad heter de?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tror på riktigt att modepolisen kommer och tar mig om jag skulle ses i en foppatoffel. Det verkar dessutom obehagligt att ha plast...
2
Svar
26
· Visningar
931
Senast: Araminta
·
Utrustning Har fått ett par jättesnygga Ophena A av min snälla mams. Nu efter att ha ridit I dom i knappt två månader kan jag inte komma över hur...
Svar
14
· Visningar
1 913
Senast: AW
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 417
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 475
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA