Inspirerad av seniors Orimliga saker ni stör er på. Är det bara jag som har ett hus med fruktansvärt irriterande detaljer? Har du sveriges fulaste kök? En skåpsdörr som inte hålls stängd? En matta som alltid rullar ihop sig? Har grannen borrat ett hål genom väggen? Hänger tavlorna alltid snett? Har din sambo en samling porslinselefanter?
Jag stör mig något så enormt på min dusch. VEM tyckte att det var en bra idé att kakla hela badrummet vitt och sen bara slänga dit några gråa plattor?! Randen hade varit ganska okej, men dom skevt och asymmetriskt utslängda gråa kaklen? VEM GÖR SÅHÄR?! Det är orimligt! Inte okej! Man kan ju inte bara kakla om för sakens skull heller.
Så, vad stör ni er på? (Bild föredras)
Jag stör mig något så enormt på min dusch. VEM tyckte att det var en bra idé att kakla hela badrummet vitt och sen bara slänga dit några gråa plattor?! Randen hade varit ganska okej, men dom skevt och asymmetriskt utslängda gråa kaklen? VEM GÖR SÅHÄR?! Det är orimligt! Inte okej! Man kan ju inte bara kakla om för sakens skull heller.
Så, vad stör ni er på? (Bild föredras)