Eller flytande tvättmedel!!Jag har ju jobbat på ICA... tappa inte en hel låda olivoljeflaskor när du fyller på i hyllan. Du får städa häcken av dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller flytande tvättmedel!!Jag har ju jobbat på ICA... tappa inte en hel låda olivoljeflaskor när du fyller på i hyllan. Du får städa häcken av dig.
Och olivolja som är helt jäkla hopplöst att städa upp!Jag har ju jobbat på ICA... tappa inte en hel låda olivoljeflaskor när du fyller på i hyllan. Du får städa häcken av dig.
Hahaha! Kom just att tänka på när en kollega på mitt gamla jobb välte en halvpall med sköljmedel... så att delar av innehållet ramlade ner i en öppen frysdisk och gick sönder. DET tog lång tid att rengöra.Eller flytande tvättmedel!!![]()
Och olivolja som är helt jäkla hopplöst att städa upp!(Har kanske också begått samma misstag. Kanske.)
Det är den biten som är i steken oxåPå samma tema som några andra också provat: man ska inte känna efter med handen om strykjärnet är varmt. Det var det! (Också gjorts som barn)
Senast från igår: har steken med stektermometern stått i ugnen en stund ÄR änden på stektermometern som är utanför köttet varm. Faktiskt!![]()
![]()
Om man glömt bort "receptet" på julegröten på julmorgonen när den ska tillredas, då ska man icke fråga sin vän som endast kommer ihåg receptet från jobbet (markan på regemente)Då får man hämta allt som liknar ett kokkärl och hälla över i, eftersom gröten har en tendens att svälla
Vi ringde på hos alla grannar och bjöd på julmorgon-gröt den julen...
![]()
Om du tillfälligt behöver ta bort frysboxens sladd ur eluttaget:
sätt tillbaka den samma dag- inte en vecka senare...
![]()
Flambera den i konjak kanske ?Det finns bättre sätt att rengöra bettskenan än att koka den.
Been therePå samma tema som några andra också provat: man ska inte känna efter med handen om strykjärnet är varmt. Det var det! (Också gjorts som barn)
Det är den biten som är i steken oxå![]()
Skär inte en bit ost med en vass kniv mot tummen som håller osten. Men läkaren som tejpade ihop såret tyckte att det var ett kirurgiskt snitt iaf![]()