Saker man INTE ska testa

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 585
  • Visningar Visningar 61 848
Man bör inte testa att få bort snö från bilen med en plastskyffel, snabbt och lätt med ett självbelåtet leende kl 07 på morgonen . Åtminstone inte när man senare samma dag upptäcker att plastskyffeln har en metallkant.

Bilförsäljaren: Ser att bilen blivit vandaliserad, vi får byta tre rutor och ja...tyvärr lacka om delar av bilen så det blir 24 000 kr mindre i inbyte.

Har delat den här tidigare men tar den igen då det veeerkligen var en dålig idé:

En bör inte hälla handdesinfektion gjord för preoptvätt på sina könsdelar.

Syftet var att motverka röda prickar i bikinilinjen men vätska rinner som bekant neråt. Åh den smärtan, den smärtan. Trodde jag skulle brinna upp.

På samma tema som några andra också provat: man ska inte känna efter med handen om strykjärnet är varmt. Det var det! (Också gjorts som barn)

Senast från igår: har steken med stektermometern stått i ugnen en stund ÄR änden på stektermometern som är utanför köttet varm. Faktiskt! :banghead: :meh:

Om man glömt bort "receptet" på julegröten på julmorgonen när den ska tillredas, då ska man icke fråga sin vän som endast kommer ihåg receptet från jobbet (markan på regemente) :crazy: Då får man hämta allt som liknar ett kokkärl och hälla över i, eftersom gröten har en tendens att svälla :angel: Vi ringde på hos alla grannar och bjöd på julmorgon-gröt den julen... :p

På samma tema som några andra också provat: man ska inte känna efter med handen om strykjärnet är varmt. Det var det! (Också gjorts som barn)

Senast från igår: har steken med stektermometern stått i ugnen en stund ÄR änden på stektermometern som är utanför köttet varm. Faktiskt! :banghead: :meh:
Det är den biten som är i steken oxå :o

Om man glömt bort "receptet" på julegröten på julmorgonen när den ska tillredas, då ska man icke fråga sin vän som endast kommer ihåg receptet från jobbet (markan på regemente) :crazy: Då får man hämta allt som liknar ett kokkärl och hälla över i, eftersom gröten har en tendens att svälla :angel: Vi ringde på hos alla grannar och bjöd på julmorgon-gröt den julen... :p
:rofl::rofl::rofl:

Ta inte upp julkorven som är kokad med skinnet direkt ur det kokande vattnet och skär ett snitt i skinnet mot dig. :angel: Det gör väldigt ont att bli nersprutad med kokhett vatten :cautious:

När du snorklar och hittar fina snäckor, stoppa dem inte i bikini-överdelen för att leta fler efter att bara kikat i dem om det är något synligt i.
Synnerligen obehagligt när eremitkräftan nyper dig i bröstet. Det var iaf kul för alla utom kräftan och mig. ;)

Rekommenderar heller inte att få feeling och klippa håret på sig själv efter en mkt blöt utekväll.
Jag hade inte hockeyfrilla som barn, som många i min ålder. Men det var fan rätt nära det morgonen efter den kvällen. Katastrof!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka