Saker man INTE ska testa

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 585
  • Visningar Visningar 61 848
Lämna inte mobiltelefonen synlig i bilen, med dörren öppen, den försvinner då.

Jag höll på att flytta och hade parkerat utanför min dörr, lugnt område, vi bodde på övervåningen men man har trapp på utsidan huset. Bar upp nåt lite snabbt och japp, någon snodde mobilen

Skulle på ett möte i jobbet på ett annat ställe än där jag normalt är och försökte ta en genväg nerför en slänt. Det var bara det att det regnat jättemycket dagarna innan. Så det vara bara en lervälling där jag inte fick något fäste för fötterna och jag gled omkull i slänten och gled hela vägen ner. Kom till mötet täckt i lera på sidan av jackan och sidan av byxan. :banghead: Sen var det bara att lägga ner jobb för resten av dagen och åka hem och duscha och byta kläder. :angel:

Min man säger att man inte ska äta en matsked kanel :idea::up:

(Han hade varit ute med polarna när vi ännu inte hade känt varann så länge och kom hem och sa att han gjort något dumt. ”Vafan har han gjort?? Kört rattfull? Tagit droger? Slagits? Varit otrogen?” hann typ fara igenom mitt huvud. Men nä, han hade antagit en utmaning och ätit en matsked kanel. Och hostat jättemycket :D Det va då jag insåg hur galet kär jag är i honom.)

Man ska inte känna med fingrarna om spisplattan är varm. Till mitt försvar kan jag säga att jag var ett oförståndigt barn när jag testade detta. Jag kom i alla fall fram till att spisplattan var varm, väldigt varm.
Eller varför inte, glömma bort att man stängt av en platta för att använda en annan och sen råkar lägga en stekspade i plast på den varma plattan... inte att rekommendera. :angel:

När du bakar mjuk kaka ta inte matskedar istället för teskedar av bakpulvret. Kan lova att du har kaka i hela ugnen då som inte är lätt att skrubba ren efteråt. :crazy: Och glöm för den delen inte vetemjölet när du gör grovt mjukt bröd. Har man inte det i en viss andel av totala mjölmängden så blir det en mycket hårt bröd som inte ens dög att ge till hästarna.

Lämna inte mobiltelefonen synlig i bilen, med dörren öppen, den försvinner då.

Jag höll på att flytta och hade parkerat utanför min dörr, lugnt område, vi bodde på övervåningen men man har trapp på utsidan huset. Bar upp nåt lite snabbt och japp, någon snodde mobilen
Jag lämnade en tvättställning utanför bilen när jag höll på att flytta in. Lämnade max fem minuter och sen var den borta. En jävla tvättställning :laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?
  • Övningar ridskola lektioner
Tillbaka