Mia_R

Trådstartare
Han har en ruskigt imponerande dräktighetsprocent för förra året, hela 97%! :eek: Flertalet klass 1 föl om man ska tro reklamen och det är en stilig gosse. ;)

Däremot hans ben låter ju inte så roliga, parallellförskjuten fram och rakhasig bak. Törs man lägga honom på ett sto som själv fått omdömet rakhasig? Hon har alltid haft lätt för samling och inga problem alls med benen, men huruvuda det är någon lämplig kombination trots det kan jag inte klura ut själv.

Ni som använt er av honom, hur har era föl blivit och hur är benen på era ston? :confused:

Tråkigt att du inte fått något svar.Jag ska oxo nämligen ha Saigon i år till mitt sto.Jag är oxo nyfiken hur avkommorna är.

Kul! Då får vi väl vänta tillsammans och se vad som händer och vad vi ev. får nästa år. ;)

Jag var i värmland hos en kompis och fastnade för en mycket vacker fölunge i en hage med massor av småföl. Fick veta att just den var efter saigon, var mycket trevlig i sättet och av en elegant typ. Han såg riktigt nobel ut.

Låter trevligt :), synd att ingen har några kort att visa eller omdömen om fler föl efter honom. Har du någon uppfattning om stoet?

Den som blev 2:a på Årets Föl i Tingsryd(?) var e: Saigon ue: Falleur. Körde förbi detta otroligt fina föl varje dag jag körde till min egen häst. Har hört ryktesvägen att den sedan såldes för 80 000,-.

nej tyvärr ingen uppfattning alls om stoet, såg bara sådär vanlig ut där hon stod så jag la inte märke till henne. Kanske ska vara ett gott tecken att fölungen ärvt det vackra från pappa???

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka