Säga upp mig från nuvarande jobb

Sv: Säga upp mig från nuvarande jobb

Det är helt lagligt att spela in samtal som man själv deltar i, och det är inget man har någon skyldighet att tala om innan.... Mitt tips är att spela in det via mobilen, så att det inte blir några tveksamheter om vad som sagts efteråt.... Lycka till!
 
Sv: Säga upp mig från nuvarande jobb

Delvis kl
Sitter och funderar på om jag ska be en kollega deltaga, men det kanske känns obekvämt för hen O_o
 
Sv: Säga upp mig från nuvarande jobb

Om du hittar någon utomstående så kanske det är bättre att ha med den personen, du sätter din kollega i en väldig konstig situation annars.
Det bästa är nog att spela in.
Lär dig även hur du spelar in pågående mobilsamtal så att du snabbt kan spela in ett oväntat samtal. Lägg gärna in ett kortkommando för det.
 
Sv: Säga upp mig från nuvarande jobb

Tag med en vän som inte har med saken att göra.
Eller om det finns någon på HR.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 612
Senast: Bulldoozer
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 747
Senast: Bortglömd
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp