Såg ut som jag skulle flyga...

R

rocki

Var på en klubbtävling idag, så bad jag en filma mig när jag hoppade, var så länge sen...alltid kul att se sig själv och alla fel man gör som man inte ser annars:D ....fy f:devil: n såg ju ut som om jag skulle flyga iväg när som helst, jag som trodde mina händer var stilla, visseligen en het och svåriden pålle, men man vet ju vad man ska tänka på till nästa träning innan vingarna växer ut på riktigt....

Visst är det hemskt att se sina egna fel, men nyttigt:D ;)

Sv: Såg ut som jag skulle flyga...

Jo, det är väldigt nyttigt att filma sig själv. Man upptäcker många små detaljer även om det inte är så kul att se.

För övrigt är jag likadan. Ibland undrar jag om jag försöker flaxa med armarna för att liksom lyfta hästen över hindret.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej allihopa! Jag undar om det är fler som varit med om samma sak som jag? I augusti förra året så köpte jag en häst, osedd från...
2
Svar
26
· Visningar
6 268
Senast: Pilot
·
Hästvård Var med om något läskigt igår. Min gamle pålle (23 år) skulle få tänderna kollade. Vet ville ge lite lugnande för att han skulle stå...
Svar
10
· Visningar
3 072
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 796
Senast: Efwa
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 482
Senast: Puffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA