säkerhetsväst

desiree

Trådstartare
att det ska vara så svårt. någon som har ett tips på en bra väst för folk som jag, dvs kortrygg, lite rund och putrumpa. enligt tanten i affären ska jag ha x-small för ryggen men då kan jag typ inte andas. tar jag en större storlek slår den antingen i sadeln eller åker upp över axlarna. iofs kan man ju skära av den men det måste väl finnas nån som passar? :confused:

Sv: säkerhetsväst

kolla på tipperary eventer som säljs bla på ingdams.
jag köpte min iofs i finland men storlekarna borde ju finnas i samma
och den fanns i en massa storlekar.
både med kort,normal och lång rygg..
dessutom är den VÄLDIGT mjuk och smidig .. man kan böja den som ett U om man så vill!

Sv: säkerhetsväst

kolla med Feed n race dom säljer Racesafe västar som är godkända i nivå 3 alltså högsta, dom är dessutom betydligt billigare än eventer.www.feednrace.se

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 214
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hej var och provade säkerhetsvästar med 6-åringen ikväll och vi hittade ingen som passade riktigt bra. Har tidigare haft Aerowear Reiver...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Maartinaaw
·
Utrustning Jag har en islandshäst som är lite mer av sportmodellen, dvs byggd i uppförsbacke och inte så rund över ryggen. Han är tunn över bogarna...
2
Svar
22
· Visningar
4 102
Senast: CarEr
·
Utrustning Jag funderar lite på att köpa mig en väst att ha, eftersom jag sist trillade av och slog i ryggen rätt rejält. Men jag är kort och...
Svar
5
· Visningar
2 797
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar