caradan
Trådstartare
Har nu för fjärde försöket försökt att köpa en begagnad griffin sadel.
Första sadeln var bra fast jag satt konstigt i den.
Andra var helt fel, var tom en Maxam då den kom.
Tredje var sönder och sprucken...
och nu fjärde är inte alls vad det skulle vara.
Jag hade läst en annons ang en Griffin HB allround och vad får jag en Griffin allround/dressyr från -01 (HB har väl inte enns funnits desan dess!)
Vad gör jag nu då?
Är så trött på alla dessa oseriösa säljare men jag har inte råd med en ny utan vill ha tag på en begagnad.
Som tur var så har jag fått pengarna tillbax på alla (utom den sista som jag inte fått tag i säljaren ännu)
Jag vill ha en REN allround el ev en allround/HOPP. INTE dressyr....
Varför säger inte folk vad de hart i stället för att ljuga om det. Det kommer ju ändå fram till slut då man får hem sadeln.
Och som den sista där även kvittot följde med och ändå säger de att det var någon annan modell....
SUCK!
Vad gör man för att hitta ärliga säljare???
Första sadeln var bra fast jag satt konstigt i den.
Andra var helt fel, var tom en Maxam då den kom.
Tredje var sönder och sprucken...
och nu fjärde är inte alls vad det skulle vara.
Jag hade läst en annons ang en Griffin HB allround och vad får jag en Griffin allround/dressyr från -01 (HB har väl inte enns funnits desan dess!)
Vad gör jag nu då?
Är så trött på alla dessa oseriösa säljare men jag har inte råd med en ny utan vill ha tag på en begagnad.
Som tur var så har jag fått pengarna tillbax på alla (utom den sista som jag inte fått tag i säljaren ännu)
Jag vill ha en REN allround el ev en allround/HOPP. INTE dressyr....
Varför säger inte folk vad de hart i stället för att ljuga om det. Det kommer ju ändå fram till slut då man får hem sadeln.
Och som den sista där även kvittot följde med och ändå säger de att det var någon annan modell....
SUCK!
Vad gör man för att hitta ärliga säljare???