Sadlar från Eko...

Luxi

Trådstartare
Hur bra är egentligen westernsadlarna som Eko har? Nån som har erfarenhet? vad är det för märke? Undrar bara lite... :banana:

Sv: Sadlar från Eko...

Hur mycket kostar dem?? Är det läder eller syntet??? Har inte sett någon men är nyfiken eftersom jag förmodligen ska köpa en westernsadel.

Sv: Sadlar från Eko...

Mysaan skrev:
Hur mycket kostar dem?? Är det läder eller syntet??? Har inte sett någon men är nyfiken eftersom jag förmodligen ska köpa en westernsadel.

Vad jag har sett är det läder, men däremot har jag aldrig sett nåt märke på de? Nån som har nån aning om vilka som tillverkar de? :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Roheryn
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 927
Senast: Seabaz
·
Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka