D

Donalds

Vad ska man ha för sadelpad? Vilka är bäst? Ska man ha med luft eller gel eller bara vanlig av bomull? Någon som vet? :confused: Jag har använt en sån här vanlig i teddy med bomull inuti. men den blir bara platt efter typ en vecka... och tycker jag inte att den hjälper särskilt längre.. :bow:sam för svar

jag har en gelpad till min häst,tar bort stötar m.m kanonbra!!!! fårskinnspad är oxå kanon

Jag tycker personligen inte om paddar. Föredrar sadlar som passar! :smirk:
(om man har den av den anledningen)

Om man behöver en pad för att sadeln är lite för vid, så ska det vara en i fårksinn. Inget annat. Trycker sadeln nånstans, så skall den stoppas om eller bytas ut - då passar den inte!

en häst med känslig skulle jag kunna tänka mig actionpadden kan vara bra men ingen annan...

Fårskinn på en skavkänslig

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 042
Senast: fio
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 467
Senast: KesoNeso
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 367
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka