sadeln baldur

Sv: sadeln baldur

Istället för att lägga ut en massa trådar som gäler olika sadlar är det kanske bättre att samla de sadlar du funderar över på en tråd, alla användare orkar inte gå igenom en massa sadeltrådar & då finns risk att såna som egentligen vet ngt om dessa sadlar inte kommer svara.

Sv: sadeln baldur

nån som provat sadeln baldur?
vad tyckte ni?

Jag har köpt mig en begagnad Baldur nu och både jag och min häst älskar den. Pållen hade en gammal sadel tidigare och den låg verkligen inte bra, så vi bytte mot en baldur och nu ligger sadeln mkt bättre, hästen trivs som sjutton och hans gångarter är så mkt bättre! Så en Baldur rekommenderar jag starkt. :)

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 569
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18