Sadelmärke med treklöver i loggan?

cela

Trådstartare
Letar dressyrsadel till D-ponny m mkt kort sadelläge. Hittat en på annons som såg lite intressant ut, står att den heter "Forest" och det är även en treklöver i loggan, som är instansad synligt på kåpan. Någon som vet vad detta är för sadel? Kvalitet, om den passar rak/svängd rygg osv. Har googlat på den men hittar ingenting :confused:

Sv: Sadelmärke med treklöver i loggan?

tanken slog mig också först men det syns ganska tydligt att det står just "Forest"

Sv: Sadelmärke med treklöver i loggan?

Kan du inte lägga ut en bild på sadeln och loggan så blir det lättare :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt fast i djungeln av sadlar och behöver lite hjälp. Vår lilla b-ponny har svängd rygg och mycket manke, något som jag...
Svar
1
· Visningar
1 138
Utrustning Kanske bara jag som är dålig på att leta men varför finns det så få dressyrsadelmodeller till ponny? Dottern har hittills ridit i en...
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: ylvalill
·
Utrustning Hej! Jag är ny på forumet. Det måste finnas fler ponnyer som vår och vilken sadel har de (som ligger bra:). Vi har en b-ponny, 126cm som...
2
Svar
27
· Visningar
3 962
Senast: caballus
·
Utrustning Söker lite tips på modeller som kan vara värda att titta på inför veckan då vi ska besöka sadelprovare. Då både jag och häst är ganska...
Svar
3
· Visningar
1 796
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka