sadelgjord med platta, kort!

Sv: sadelgjord med platta, kort!

hm...ja, då kan man ju lika gärna köpa en märkesgjord iallafall :crazy:

Håller med om att Prestiges gjord lät billig! Även om det är 1500kr...

pust å stön, 2000 för en "ej märkesgjord"....
känns som att man inte kommer undan billigare hur man än gör... :crazy:

Hur menar du att Hansbo inte är märke? :confused: Hansbo-grejor är ju urbra kvalitet! Du tänker nog på deras billiga märkena som kom med ihopslagningen m Willab (Classic osv). Jag har bland annat en Hansbogjord m fårskinn samt benskydd och det är RIKTIGT bra kvalitet. Dyrt, men värt det! :bow:

jo men det är ju inte super-dyra märket bertil... å ändå så dyr gjord... ok inte börjes eller hööks heller men ;)

Personligen tycker jag kvaliteten är kanon iaf. Har märken som Equipe, Action Horse, Pessoa, F.T.E (läder), Oxin, Prestige, mfl dyra märken och de grejor jag har från Hansbo ligger i precis samma kvalitetsklass faktiskt. Och det finns inga korta hoppgjordar som är billiga, det finns bara i dyra märken, tyvärr. Så det är antingen det eller som vi (jag o någon mer) skrev förut - lös magplatta - som gäller.

Senast ändrad av en moderator:

pssst... det är just nu ngn som säljer en bred Hansbogjord på hastannonser.se ... :angel: INTE JAG! ;) Men tänkte det kanske kunde vara ngt för dig?? :idea: Vet dock ej om det är rätt färg el stl... Den är svart och 60 cm - kanske ej vad du letar efter?

1807397737_prylar%20003.jpg

joooo

har nu en närmre länk?

PM!! :)

jag tar "vad som helst" bara det e brett ;)

hon har ju 65 i dressyrgjorden... men 60 funkar väl? brukar ha på 5:e hålet på båda sidorna...

Liknande trådar

Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Jeps
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 023
Senast: fio
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025