Sorbe

Trådstartare
Sitter och funderar lite.
Vilken sadel skulle kunna passa? Går nu med en Edinburgh som ligger bra, men den är något för böjd.

Sv: Sadel!

Edingburgh? Den som Börjes säljer?
Trainers är en sadel med rak bom, kanonskön sadel med djup sits och bra stöd. Ligger på ca 8500 kr.
7590811.jpg

(har tappat mkt muskler, därav gelpadden)
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_11/07590000-07599999/640x480/7590973.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_14/07590000-07599999/640x480/7590816.jpg
7590978.jpg

Edinburgh dressyrsadel, den ligger på typ 13.000 kr. Tror inte att Börjes säljer dem?

Ja, de kommer, måste ju bara fota först! :D
Oj, märkte att jag klickade på fel när jag svarade i förra inlägget, det var riktat till remmis. Sorry.

Antar att du ska ha en lite rakare sadel. Jag har en Globus Clic dressyr sadel och en stubben hopp som dock e omstoppad efter hästen. Morris & Nolan, albion, Knight (Billigare men bra!), Globus. Hmm hade ute sadelmakaren för ett tag sen och fick massa tips! Har dock pappret hemma... Letare dressyr sadel. Ville ha en Aldion men de tyckte inte min ekonomi! Så de blev en nästan ny globus clic.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 414
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
622
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025