sadel till prestige- häst

R

Request

Vad tror ni för sdael skulle kunna tänkas passa till en häst som funkat med prestige (doge, rembrant) men där 36 i bommen nu är för smalt?

Några tips? :D

Sv: sadel till prestige- häst

Jag hade Edinburgh till min häst som också kunde ha prestige. Tyckte den var lite rakare i bommen dock, men jag undrar om inte 5:orna kan vara vidare än Prestiges 36:or? Isåfall borde Wellington och Diamant också vara intressanta, om bomformen är den rätta vill säga.
Dominus kunde samma häst också ha, satt faktiskt ännu bättre än Edinburgen, men jag vet inte huer bomvidderna är på de sadlarna.

Sv: sadel till prestige- häst

---och fråga mig inte varifrån de generade gubbarna kom... Måste nog gå och lägga mig nu....

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: ufot
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka