Jag har haft en sådan, föredrar flertalet märken framför den även om sätet var väldigt mjukt.Har ngn testat Wow? Ska kunna beställas m skåra för blygdbenet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en sådan, föredrar flertalet märken framför den även om sätet var väldigt mjukt.Har ngn testat Wow? Ska kunna beställas m skåra för blygdbenet.
Ngn som har erfarenhet av dessa?Erreplus och Ergo X2 ska vara mer anpassade till kvinnor enligt deras försäljare.
Jag har en Erreplus om du vill prova.Ngn som har erfarenhet av dessa?
Erreplus har jag provat. Fina sadlar men passade inte mig. Är själv nyfiken på ergo.Ngn som har erfarenhet av dessa?
Jag beställde en ErgoX2 Salmiak efter utprovning. Tyvärr kom den helt snedstoppad och felsydd. Jag upplevde att dom har problem med kvalitén på sadlarna, lite som att dom vuxit för fort.Ngn som har erfarenhet av dessa?
Har ridit en del i en Erreplus DM, den är dock inte utprovad till mig och är för stor i både säte och kåpor. Sitter rätt ok i den men tycker den är väldigt hård, får ont i sittbenen.Ngn som har erfarenhet av dessa?
Jag har provridit ett antal Schleese-sadlar och andra som ska vara "speciellt anpassade för kvinnor" varav jag suttit riktigt illa i en del av dom. Mina reflektioner efter det är att man måste provsitta i den sadel man är intresserad av på den häst det gäller innan man har någon som helst uppfattning om hur den passar ens egen anatomi. Visst är det bra med en tanke om att kvinnor och män är olika uppbyggda och kan kräva olika sadlar men sen ärdet ändå fler faktorer som tex hästens bredd som påverkar hur man sitter i sadeln.