sadel pris?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BebbeBaby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 218
B

BebbeBaby

min kompis ska köpa min allroundsadel, då den inte passar min häst, men passar hennes perfekt. men jag undrar hur mycket jag ska ta för den? givetvis blir det lite av ett kompispris, men jag vill ändå inte ge bort den. det gället en svart hubertus flexline, 5 år, nypris 6000:-, välvårdad & fin. jag har tänkt 2500-3000:-? vad anser ni vara rimligt?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: sadel pris?

okej. men är det för mycket om jag tar 3000:-?

kompisen vill att jag bestämmer priset, hon betalar det priset som jag säger. :D

haha. ja, den ska vara komplett. ;) så jag säger 3000:- då. det är väl inget överpris iallafall?

Ha ha, måste bara berätta om min Hubertus dressyrsadel som jag nyss sålt. När jag köpte sadeln först så visste säljaren ingenting om sadeln så jag fick den för 2500kr, sadeln passade ca 2år sen breddade sig hästen å jag åkte till en sadelmakare å fick den värderad till 4500kr :idea: sen kliade hon sig i huvet för hon tyckte att sadeln var i sånt jätte gott skick för att vara ca 15år jag bara :confused: jag som trode den högst var en 5 år typ :o , för tydligen så slutade de göra den färgen som jag hade för jättelänge sen :devil:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 526
Senast: ildiko
·
Ekonomi & Juridik Jag har svarat på en annons om en medryttarhäst. Hästen verkar jättefin och jag är sugen på att rida den. Man betalar en peng för att...
Svar
17
· Visningar
2 789
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka