Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men näää, säg nu inte så. Har ju just sålt en halka-av-sadel. Fast den här är enligt återförsäljaren sex år.Hade en äldre modell innan och det är en bra sadel, min var dock väldigt hal, men en 20 år gammal sadel blir ganska väl polerad i sitsen .
Hoppas den blir bra
Stenbergs läder kommer jag ihåg från det man var ung. Är de svenska tro?Jag har en Rolf Stenberg, den är riktigt skön av god kvalle. Billiga också!
ja då har den ju inte ens en del av antal rid timmar på sig, min hade hängt i tävlings/försäljningsstall, dvs 4h om dagen i 20 år , men man satt stabilt i den i alla fall, ingen sadel man höll på att kasa av åt sidan på i alla fall.Men näää, säg nu inte så. Har ju just sålt en halka-av-sadel. Fast den här är enligt återförsäljaren sex år.
Yes! Han finns i Stockholm. Mycket prisvärda sadlar!Stenbergs läder kommer jag ihåg från det man var ung. Är de svenska tro?
JA!@Blandrastik hur gick det med sadeln ? Blev den godkänd?
Härligt ^_^ ångrar lite att jag sålde min första passier. Inte psl men mycket lik. Men passade inte hästen och fick inte reda på att den var ställbar i vidden förrens precis efter jag sålt den :`(. Har i alla fall hittat en dressyrsadel som passar hästen och som jag sitter klistrad i ^_^ tekna s lineJA!
Min Passier PSL är min nya "partner in crime". Klarar svårare ridövningar som:"Tvärnit", "Kast med liten ryttare" "Blandade småhopp i och ur dike", "Prästens lilla kråka" och sist men inte minst; "Såg inte du verkligen inte Heffaklumpen?"
Rejäla känstöd, framförallt baktill, som jag inte ens tänkt på, hjälper dig vid "tvärnit och kast åt sidan".
Bra val! Du kommer maxa tiden i sadeln vs tiden du ligger avkastad i diverse buskar.JA!
Min Passier PSL är min nya "partner in crime". Klarar svårare ridövningar som:"Tvärnit", "Kast med liten ryttare" "Blandade småhopp i och ur dike", "Prästens lilla kråka" och sist men inte minst; "Såg inte du verkligen inte Heffaklumpen?"
Rejäla känstöd, framförallt baktill, som jag inte ens tänkt på, hjälper dig vid "tvärnit och kast åt sidan".