sådan förälder sådan avkomma *bild*

cili

Trådstartare
har ni några bilder på föräldrar och avkommor där dom ser "likadana" ut?
behöver inte nödvändigtvis vara båda på samma bild, utan det kan vara olika bilder tagna vid helt olika tillfällen

sådan mor sådan dotter
se så söta dom är :D
080513001.jpg

Sv: sådan förälder sådan avkomma *bild*

Pappa Stumpen:

19034819.jpg

Sonen Ojsan:

17530503.jpg

Synd att jag inte har några ljudklipp på dem, de är väldigt verbala om man säger så :angel: Och de var inte med den dagen då de små bokstäverna delades ut...

haha min lilla katt är en riktig tjötröv ibland, den stora däremot är stum för det mesta, ganska tråkigt

17359672.jpg

Var kul att visa denna för folk som sett bilder på dem och be dem gissa vilken som är vilken :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
573
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
567
Senast: MJLee
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 781
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar