Så var det dags igen...RTC

Apache

Trådstartare
Så bär det av till Chappen igen. Ska bli kul att se lagen tävla i ranchgrenarna.
Hoppas vädret håller i sig. så det blir en mysig tävling.

Sv: Så var det dags igen...RTC

howdie.. ja ni lyckliga som kan åka på rtc.. en annan jobbar ju :( men fick iaf se 1-4 juli.. inte fy ska det..
Ha det så gott så håller jag tummarna så att ni slipper regn :)
kram kram

Håller med.. Jag bor bara någon mil ifrån men jobbar precis hela dagarna.

Hoppas det blir en trevlig helg, rapportera gärna!

Jag har aldrig sett tävlingen men den verkar superkul och jag hoppas själv få vara med nåt år!;););)

Jättetrevlig tävlingsform. Jag har ju varit på RHC i alla år och tyckt att det är en härlig helg. Men denna lagtävling var riktigt rolig att följa (tyvärr såg jag inte så mycket som jag skulle vilja pga att barnbarnen var med :) ). Det är ju liksom den ultimata westernridningen med alla slags grenar representerade i någon form. Blev sugen på att själv träna på detta sätt.
Att det bara är en liten tävling arrangemangsmässigt (tex utställare, mattält) var egentligen bara positivt för man slapp trängas med alla linedansare osv. :o Gott om plats på läktaren så man säkert fick sitta.
RHC är ju ett helt annat arrangemang och de kompletterar varandra men som westernryttarpublik var detta superroligt.

howdie.. ja ni lyckliga som kan åka på rtc.. en annan jobbar ju :( men fick iaf se 1-4 juli.. inte fy ska det..
Ha det så gott så håller jag tummarna så att ni slipper regn :)
kram kram

Dina tummar var bra :) för det regn som kom på lördagskvällen var överkomligt.

Dina tummar var bra :) för det regn som kom på lördagskvällen var överkomligt.

Yippie sikken tur ni hade :) minns första året på RHC REGN REGN ja och då får vi inte glömma REGN.. var det någon fart där i år??
Kram

Håller med.. Jag bor bara någon mil ifrån men jobbar precis hela dagarna.

Jaha då kanske jag känner dig.. är född och uppvuxen i Gislaved/Värnamo trakterna :)
Jobbade förresten på HC några veckor på sommaren 2004

Hehe, ja jag är gammal Gislavedsbo. Det är ju ingen jättestor trakt, så det är inte helt omöjligt att du vet vem jag är :D Fast jag är och har alltid varit rätt anonym av mig..
Thunberg heter jag, om det är bekant.

[Fast jag är och har alltid varit rätt anonym av mig..
Thunberg heter jag, om det är bekant.[/QUOTE]

Var ju verkligen anonymt att avslöja sitt efternamn här :rofl::rofl:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I stället för föreläsningar på förmiddagen och söka jobb och kolla information och kurser hemma, på em... så sitter jag nu i...
Svar
3
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka