så var det dags igen då....

Cilla

Trådstartare
väldigt tidigt, men måste ju berätta för er!
Matilda ska bli storasyster i September! :banana:

Trodde jag skulle vara mer orolig och nervös, med tanke på vad vi gick egenom med henne, men det känns bara hur rätt som helst. det kanske kommer värre oro längre fram, hoppas jag kan hantera det då i så fall.

(kolla här om du inte vet vad som hände.)

egentligen misstänkte jag inte att jag var gravid, vi missade ägglossningen denna månan, men mensen som skulle dykt upp under veckan dök inte upp.
så för att skapa lite vardagsspänning, så åkte jag och köpte två test. kissade i en burk, doppade stickan och satte på korken och la med display neråt.
när jag kollar efter några minuter så är det ett väligt, väldigt tydligt plus. :eek:
jag stog som ett frågeteckan och fattade inte att jag var gravid.

sen gick jag ut till sambon och visade testen och gratulerade till bäbis nummer två, tillverkad på hotellrum.
Matilda är ju tillverkad på hotell i göteborg och denna lilla knodd är tillverkad i Karlstad. :D
på vår förlovningskväll faktiskt. :angel::D

bara hoppas att allt går vägen och att det sitter och utvecklas som det ska! :banana:

helt meningslöst egoinlägg. :angel:
 
Sv: så var det dags igen då....

Så det är på hotell man ska vara?

Bäst att hålla sig hemma tills utbildningen är klar. Tror inte att de vill ha en kräksikräksi-Kajsa på infektionsavdelningen i fem veckor i vår.:D

Grattis här med och bra jobbat!
 
Sv: så var det dags igen då....

Stort grattis!!

Läste din andra tråd nu och jösses vilken resa.
Men lilla Matilda är jättesöt!

Håller tummarna för att det går bättre denna gång och får nästan lite bebislängtan själv:D
 
Sv: så var det dags igen då....

Ååååh, grattis och lycka till! :banana:

Jag blir sjukt sugen på en till nu jag också, flera som jag känner skaffar barn nu, men det passar inte superbra för oss just nu.
Vi får se om det blir syskonplanering framåt sommaren istället :p.

Återigen grattis, jag är så avis på dig :laugh:
 
Sv: så var det dags igen då....

Många grattis igen!!!!

Hi hi, häftigt att de båda är tillverkade på hotell!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp