Vad är det i min hantering då som stör dig så????
Sen kommer ju frågan upp åter...VAD och VEM är NH????
Bara för att jag ifrågasätter arbete i rundcorall...eller inte ens ifrågasätter, utan jag fattar helt enkelt inte vitsen och tror inte att det är speciellt bra för hästen...eller bra o bra...men det jag hört om NH skall ju vara hästens naturliga beteende och instinkter, och det är ju långt undan om man tar en rundcorall tex
Varför får inte jag vara här då??? Jag är väldigt mån om mina hästar och att det skall vara så nära deras egna livsbeteenden...med både hantering , mat , utegång och hela kittet..men en del saker får mig att undra om det nu finns en filosofi runt alltihopa, men en del av dom är ju långt ifrån för hästens bästa.....
Du behöver ju inte hetsa upp dig så.....isåfall är du ju lika dålig o inskränkt som mig, för du lyssnar ju inte speciellt mycket du heller...kankse jag lärt mig nåt under årens lopp som du inte tänkt på...kanske jag inte pryglar mina hästar med spö, kedjor och nosgrimmor och får ett bra resultat iallafall...kanske du kan lära mig nåt nångång om du inte är så aggressiv...du har säkert LÄRT dig mycket under din hästperiod, men det har jag oxå och har lång
erfarenhet av att jobba med många olika individer
Vad är det som säger att du lär dig mer än vad jag gjort, för det verkar som att en del härinne vet ALLT och andra inget
...Vad beror det på då????
Om du lärt dig så mycket på dina år med hästar....vad har då jag lärt mig på 37 år med häst??? Inget???
Vem som kommer vart , det skiter jag i.......ochvill jag vara härinne så finns det inget som hindrar mig.