- Svar: 9
- Visningar: 1 028
Jag är så less på min panikångest. Jag är less på min fobi. Jag är less på att jag tänker tankar som skrämmer mig. Jag är less på rädslan att svimma. Jag är också less på att jag är rädd för att mina tankar ska få mig att svimma. Och jag är less på att jag får panik av när något händer med kroppen. Det händer ofta att en skrämmande tanke passerar i huvudet på mig och så måste jag ta mig samman och tänka på något annat.
All denna rädsla som genomsyrar mina dagar, dränerar mig på energi. Och ingen fattar heller hur rädd jag är och att rädslan inte går att påverka med logik. Om den hade gjort det så vore jag inte rädd. Jag har hög logisk förmåga. Men den är inte värd ett skit.
Jag upplever att många försöker tjata på mig med en massa fakta om ditten och datten. Det hjälper inte ett skit. Ingen förstår mig liksom.
Psykiskt känner jag mig som ett vrak. Så skör.
All denna rädsla som genomsyrar mina dagar, dränerar mig på energi. Och ingen fattar heller hur rädd jag är och att rädslan inte går att påverka med logik. Om den hade gjort det så vore jag inte rädd. Jag har hög logisk förmåga. Men den är inte värd ett skit.
Jag upplever att många försöker tjata på mig med en massa fakta om ditten och datten. Det hjälper inte ett skit. Ingen förstår mig liksom.
Psykiskt känner jag mig som ett vrak. Så skör.