så glad!!!!

Fibusen

Trådstartare
jag är så himla glad,(och lättad!),var in och kastrerade unghästen för 2 veckor sen,väntade på räkningen med en stor klump i magen,fick vespan såld som tur är här för nån dag sen,så jag sparade undan dom pengarna,9.000:-,hoppades så mkt att det inte skulle överstiga det beloppet allt för mkt,i dag damp räkningen ner,6100:- bara!!!!

:banana: :banana: :banana:

så himla underbart!!! jag slipper dela upp räkningen,och jag kan betala allt,och endå få pengar över!

onödig tråd,men jag vart så glad! :bump: :bump: :bump:

Sv: så glad!!!!

Oj, min veterinär tar 850:- om man åker upp till henne... Men jag förstår att du är glad!

Reagerade också på att det var dyrt? Måste varit på klinik va? Jag kastrerade min hemma för totalt 1800 har jag för mig.

Men det är alltid gött när det blir billigare än man trott!
/Hanna, som just lagt 800 på totalt onödig bilreparation o ombesiktning:(

var in på klinik,han var klapphingst,så dom fick ge narkos,och sen så fick dom gå in genom kanalen och leta på den ena kulan.. glömde nämna det i min glädje! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 229
Hästmänniskan Hej hej! Jag är så kluven man bara kan bli och behöver tips och pepp. Jag köpte mitt sto 2016, och har under denna tiden egentligen...
Svar
2
· Visningar
1 707
Senast: Nepenthe
·
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 859
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 209
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II