L

lul

har tävlat i helgen o måste bara få dela med mig lite :)
2a i dressyren (var pissnervös men han kändes himla fin, dock tung bana så han orkade inte 100)
i precisionen rev vi en boll (mitt fel!)
o i maraton blev vi 3a! han gick som ett ånglok o kunde gott ha sprungit hela banan bakvägen tillbaka :angel: han har börjat att fatta vinken med det nu -att man får springa fort :)
så vi blev tillslut trea totalt oxå. är super nöjd med vår första tävlingsäsong, nästa år blir vi farliga :devil:

Sv: så glad!

Lina? Haha...grattis! Gick inte så dåligt för mig heller... :)

nora :) tänkte väl att det var du!
hm .. nää det gick ju snäppet bättre för dig :angel: grattis grattis :bump: men bättre du vinner än kåge :P

Senast ändrad av en moderator:

Grattis Lina!
Kul att han skötte sig bra! Börjar han bli stadigare i formen nu? det blir spännande och se honom när jag kommer upp till er i oktober.
Då är du väl laddad för att vara hästskötare & groom i dressyr och presision åt mig på SM. Vi syns på lördag :bump:
/Maria

jodå han blir stadigare o stadigare. fick t.o.m kritiken "stadig i formen" :) o en 8a på lydnad o lätthet! tror nog att det har hänt endel med honom sedan du såg honom sist -han har börjat att bredda sig nu.

är superladdad till SM:et, skall bli döskoj! :bump: :bump: känns bara lite overkligt att man ska dit!
men vi syns på lördag, fast jag kommer nog att vara lite mör efter att ha suttit inklämd i pickupens baksäte i 8 timmar :angel:

Jodå jag är jättenöjd! Men hade banan vart lättare hade han kunnat gå mycket bättre! Jag ska troligtvis få åka med kåge till riksfinalen!! Det känns mäktigt för mig och min lilla häst. När ska vi köra par då? :rofl:

nej vad roligt :) vilka ska åka dit!? nina, du o ?? vi får ta o planera in parkörning i höst.

Ha :rofl: , du kommer inte att kunna sitta efter det knäna kommer att ha fastnat i hakhöjd. Vi får nog lägga dig i bodelen på lastbilen från sthlm-skåne.
/M

ja antingen det eller uppfinna en sträckbänk för att sträcka ut mig igen :rofl:

Jag med clicken, Nina och frej, Caroline L med salix och Marie med yxbacka! Jag ska prova selarna på clicken imorgon. Förhoppningsvis passar de!!

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 451
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama