- Svar: 6
- Visningar: 1 966
Svenska Ridsportförbundet har nu beslutat sig för att pausa landslagsverksamheten för en hoppryttare. Detta efter de missförhållanden gällande behandlingen av hästar och personal som har uppdagats i ryttarens verksamhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ju bästis med höjdare inom SvRF. Minns inte nu vilka poster de sitter på men finns i tråden på FB om henne.Någon som kan förklara varför reaktionerna från förbund etc är starkare för denna ryttare än för unghästryttaren? Det verkar ju vara liknande saker som hänt. Vad är det jag missat?
Jag undrar detsamma! Allihopa är de personer som gör fel men de straffas helt olika.Någon som kan förklara varför reaktionerna från förbund etc är starkare för denna ryttare än för unghästryttaren? Det verkar ju vara liknande saker som hänt. Vad är det jag missat?
Handlar det inte om att det finns tidigare avstängningar av ryttaren kanske medans det för unghästryttaren var något "nytt"? Kanske..Någon som kan förklara varför reaktionerna från förbund etc är starkare för denna ryttare än för unghästryttaren? Det verkar ju vara liknande saker som hänt. Vad är det jag missat?