Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vårens nyheter har ju kommit nu & jag vill ha en ny outfit till mig & min häst. Men jag kan inte bestämma mig om vilken färg eller stil. Ska den vara färgglad & energisk, eller lugn & stilren?
Vilken färg brukar ni andvända? Var brukar ni köpa er utrustning?
Det finns väldigt mycket utrustning att köpa begagnat, som är i nyskick. Många säljer paket med schabrak till exempel, på så vis blir inte frakten så dyr.Min häst är den där vanliga brun svart man kombon. Köpte honnom för bara en månad sedan så har än så länge inte haft någon riktig outfit utan bara ett schabrak och ridkläder från innan. Jag tänkte att det kunde vara kul med lite nya grejor men jag lever på budget så det får inte vara så dyrt.
Min häst är den där vanliga brun svart man kombon. Köpte honnom för bara en månad sedan så har än så länge inte haft någon riktig outfit utan bara ett schabrak och ridkläder från innan. Jag tänkte att det kunde vara kul med lite nya grejor men jag lever på budget så det får inte vara så dyrt.
Jag har mest ganska lugna färger, marinblå, beige, brun, grön...
De passar både på den bruna, och på svettfuxen.
Några exempel
Håller med, jag blir glad av bilderna!Fin sits du har
Det skall liksom se snyggt och välvårdat ut men inte som om man "försöker för mycket".