Ickapeltz

Trådstartare
En jobbarkompis till mig kom till jobbet idag alldeles rödgråten. Hennes lilla Tiger hade puttat upp fönstret och rymt igårkväll. Han har aldrig varit ute innan. Hon vet inte ens var hon ska leta någonstans. Känner så för henne. Tänk om det hade varit Tindra :eek:

Sv: Rymde...

Hoppas att hon hittar sin lille misse! :( Förhoppningsvis går han inte långt bort. Hon får gå ut och locka och ställa ut mat och vänta.
För att muntra upp kan jag berätta om mina kompisars Tisse som ramlade ut igenom fönstret förra sommaren. Han var försvunnen i två månader innan en granne från lägenheten intill såg honom nära huset. Han var i bedrövligt skick men mår hur fint som helst idag!
Säg åt henne att sätta upp lappar så att folk kan höra av sig om de ser honom! Hoppas att han är hemma snart igen!

Sv: Rymde...

Våran kissekatt rymde också en gång, han var borta i 1 ½månad. Sen kom han tillslut springande. Vi blev överlyckliga att han hittade hem! Nu kan han gå ute utan att ens lämna trädgården, han snubblar över grässtrååna. Haha.

Hoppas verkligen ni hittar katten, ställ ut en matskål på trappan.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 033
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar