rundcorall

Sv: rundcorall

Måmga gör det enkelt för sig och använder plaststolpar och elrep. Enkelt att flytta den också.

har man el på repet eller?? Mina hästar har ingen respekt för bandet utan att det är el på. Man kan ju tänka sig att dom tycker att det är obehagligt när strömmen är på, att man inte får dom att göra som man vill. Annars är det ju étt bra tips. Använder du dig av det?

Senast ändrad:

Kom och tänka på, jag kan ju hålla till på ridbanan, då gör det ju inte så mycket ifall dom bryter ut. Om dom inte trasslar in sig i bandet förståss.

Hejsan, gjorde en förra sommaren.

Blev snygg och funktionell och hyfsat billig. Det dyraste är dock underlaget där jag har paddex.

Vi borrade ner "trädgårdsstock" med en jordborr, såna som man använder till kanter m.m. impregnerade. Sedan har jag inte plank utan breda vita elband i 4 nivåer. Funkar toppen och är jättesnyggt.

:bow: :bow: Tack för alla tips nu har jag lite mer kött på benen. Tror att jag ska bygga en i anslutning till ridbanan. det blir nog bäst. Telegrafstolpar och sk tvaitved (restprodukt vid sågning, kantbitar med bark på som jag givetvis tar bort). Underlaget vet jag inte, men paddox är väl dyrt. Jag får se.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning? Och då menar jag inte basic-grejer...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: MJLee
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.