de kattúngekullar jag haft har vart rumsrena ungefär vid 6 veckors ålder..... inga av mina nuvarande har gjort utanför lådan, den ena var 12 veckor då jag hämtade, den andra 10 :)

De kattungar jag har är rumsrena sen födseln. Mamma tvättar bort till ungefär 4 v, sen går de på lådan av sig själv.

Mina började jag lådträna när de var 4 veckor....lyfte i dem ilådan i 1 dygn efter mat och lek, efter det har de fixat det där med lådan själva och inte en endaste olycka har hänt utanför, de är 12 veckor nu...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 872
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka