A
Alfhild
Sv: RS-virus
Alltså nära MIN förlossning, är i v. 40 nu. *graviditetsdimman*
Alltså nära MIN förlossning, är i v. 40 nu. *graviditetsdimman*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
när vår son föddes blev min sambo förkyld o vi oroliga. frågade på bb om han kunde smitta bebisen men de sa att de ej brukar smittas av föräldrarna, jag blev också förkyld sen o vi hade båda hosta också. den enda som inte blev sjuk var sonen. nu ca 1 månad o en vecka och hittills har han klarat sig o nu är vi friska.Alfhild skrev:Jag tycker som de andra att du ska stanna hemma om du känner dig rädd. Min kompis bebis låg på sjukhus innan jul för Rs-virus och var riktigt dålig. Jag tänkte inte på det då, utan gosade med bebisen som vanligt, men såhär i efterhand känns det som att det var ganska dumt med tanke på att det var ganska nära förlossningen. (Blev förkyld efteråt också men eftersom min bebis inte hunnit komma ut än så borde jag inte kunna smitta den nu). Jag känner mig också lite fjantig, men just nu vill jag faktiskt inte ens hälsa på hos andra barnfamiljer för att unvika att smittas av något virus innan förlossningen.
Oj det har jag missat! Hon kan ju inte varit gammal alls när hon fick Rs då. Hoppas det är bra med dem.cirkus skrev:Knapplån (nästan trådnappning!)
Är det någon som vet hur det har gått för Wingils lilla dotter som fick RS virus ? Jag har inte sett W här på länge och blev lite orolig !
cirkus skrev:Knapplån (nästan trådnappning!)
Är det någon som vet hur det har gått för Wingils lilla dotter som fick RS virus ? Jag har inte sett W här på länge och blev lite orolig !
ainasoja skrev:Jag hoppas att det har det gått bra, Wingils mamma arbetar med bran skrev hon och hade koll på dottern. Men det hade varit skönt att höra av från henne så man får veta hur dom båda mår.