Roslagsrockarden

L

linneaforss

Hej skulle vilja se bild på roslagsrockarden in "action"!
Gärna på shettis.
Tycker den ser så himla klen ut, på de bilder jag sett, :confused: men ändå så rekomenderar alla den. så den måste ju va bra :)

Sv: Roslagsrockarden

050819_epus_trav3.JPG

Vet inte om den är klen eller ej men den duger (och håller) för min körning. Däremot tycker jag inte att den är bekväm att sitta i men man kan ju köpa en exklusivare variant istället med stoppning m.m.

Men du kör ju så mesigt oxå;) annat är det när röda faran är ute:angel: å andra sidan lär jag ju oxå ha en roslagsvagn om än av en annan variant:p

Till trådskaparen kan jag säga att jag som klämt och känt på vagnen (och ponnyn) på bilden faktiskt tycker att de ser klenare ut på bild än vad de verkar vara i verkligheten. Har visserligen aldrig fått äran att åka med:cry: just detta ekipaget men tror inte det skulle vara några problem med x kg extra död vikt i vagnen!

Hörrö fröken :D

Självklart får du åka med ut på en sväng men "den fläckige" kommer from i morgon att börja producera småfläckar så det får bli lite senare... ;)

Härom dagen hade jag min stooora morfar (både lång och lite bred) med i vagnen så dig klarar vi lätt som en plätt! :p

Röda faran skulle ju dessutom vilja komma och leka lite i hagen bland övriga småttingar, flera flugor på smällen samtidigt:D

Kan du inte vara gullig och lägga in en bild på din Roslagsvagn? Skulle vilja veta om det är fler som har en likadan, jag har aldrig sett en tidigare och är GRYMT avis på din!

Ska fixa en BRA bild på den och lägga in, only 4 U my dear:)

Hejsan! jag har också en roslagsrockard fast med lufthjul , och inte är jag orolig att vagnen ska gå sönder inte, jag är inte en liten "skit" :crazy: och jag har kört i skog och mark i tämpo:banana:

Har du någon bild att visa? Håller lufthjulen? Tycker nog att det kunde vara bättre fjädring i min (massiva gummihjul), borde ju vara bättre med luft i.

hejsan! jag vet inte hur man skickar bilder, ska prova:confused: äh, :mad: de funka inte, ska se vad jag kan göra , men hjulen håller och bra fjädring är de me:)

zorpen skrev:
hejsan! jag vet inte hur man skickar bilder, ska prova:confused: äh, :mad: de funka inte, ska se vad jag kan göra , men hjulen håller och bra fjädring är de me:)

Här kommer han! Han é så fin!! :) Lite kallt så det är mkt filtar å så...

IMG_3888bc.jpg

Å nog håller Roslagsvagnen för tuff körning, här "börnar" vi vattenhinder...:D

IMG_5105bc.jpg

Kan dock tillägga att jag för min det inte är helt nöjd med balansen i vagnen och har istället måttbeställt en vagn från DriveOut för ett par veckor sedan. Hoppas att den är lika hållbar som Roslagaren!! :D Vi plockar isär vagnen (så den får plats i bilen) nästan varje helg (känns det som) när vi åker på träningar och den är ändå grymt stadig att köra med!! Har en stallpolare som inte ska fortsätta att köra sin mini längre och skall sälja sin vagn. Den är vinröd som min med luftgummihjul och bara ett halvår gammal (finns på bild här på forumet någonstans). PMa om ngn är intresserad av den...

//M

Snoffan_03 skrev:
Här kommer han! Han é så fin!! :) Lite kallt så det är mkt filtar å så...

IMG_3888bc.jpg

Å nog håller Roslagsvagnen för tuff körning, här "börnar" vi vattenhinder...:D

IMG_5105bc.jpg

Kan dock tillägga att jag för min det inte är helt nöjd med balansen i vagnen och har istället måttbeställt en vagn från DriveOut för ett par veckor sedan. Hoppas att den är lika hållbar som Roslagaren!! :D Vi plockar isär vagnen (så den får plats i bilen) nästan varje helg (känns det som) när vi åker på träningar och den är ändå grymt stadig att köra med!! Har en stallpolare som inte ska fortsätta att köra sin mini längre och skall sälja sin vagn. Den är vinröd som min med luftgummihjul och bara ett halvår gammal (finns på bild här på forumet någonstans). PMa om ngn är intresserad av den...

//M
Hej!! Tack för bilden av vagnen och min fina:love: pålle, kunde dock skippat mig :D

*kl*

Är det en rockard som skulle kunna passa en storhäst( som iofs inte är såå stor;) )?

Var hittar man dessa läckra rockards?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka