Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej ! Nån mer än jag som har nån avkomma efter Rosalinds Guy elr Firm Tribute ? De är 2 amerikanska hingastar som importerades till sverige till sammans
Vi har ett sto efter rosalind's guy, hon är 11 år men har aldrig gått på travet, har alltid varit ridhäst och heter Exilina. Fast just nu håller vi på att sälja henne pga av att jag får ont i ryggen när jag rider och så har jag börjat med ponnytrav ist. Hon är supertrevlig men tyvärr har hon patellaupphakning i högerbakben. dock ingen allvarlig, bara lite stel.
Min första häst va efter firm tribute. hon hette Oey. hon fick 5 avkommor dock blev dom två sista aldrig regristrerade. Men 23/4-07 vart vi tvugna att ta bort henne då hon fick kolik som inte ville ge med sig. behandlade henne i en vecka tills vi beslöt att ta bort henne
(therese dotter som har skrivit allt)
Hundavel & Ras
Hej!
Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
Hundavel & Ras Bekanta till ena grannen har en MAS... och det är ett litet kräk, helt ärligt. Det är en sådan hund som jag absolut inte går i närheten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.