Rosalind's Guy och Firm Tribute!

Celoty

Trådstartare
Hej ! Nån mer än jag som har nån avkomma efter Rosalinds Guy elr Firm Tribute ? De är 2 amerikanska hingastar som importerades till sverige till sammans :)

Sv: Rosalind's Guy och Firm Tribute!

Jag har inte nu längre, men jag har haft en häst e: Rosalinds Guy.
Han startar dock inte längre.

Vi har ett sto efter rosalind's guy, hon är 11 år men har aldrig gått på travet, har alltid varit ridhäst och heter Exilina. Fast just nu håller vi på att sälja henne pga av att jag får ont i ryggen när jag rider och så har jag börjat med ponnytrav ist. Hon är supertrevlig men tyvärr har hon patellaupphakning i högerbakben. dock ingen allvarlig, bara lite stel.

Min första häst va efter firm tribute. hon hette Oey. hon fick 5 avkommor dock blev dom två sista aldrig regristrerade. Men 23/4-07 vart vi tvugna att ta bort henne då hon fick kolik som inte ville ge med sig. behandlade henne i en vecka tills vi beslöt att ta bort henne :(
(therese dotter som har skrivit allt)

Jag har en efter RG och även arbetat med några hästar med RG eller FT i stamtavlan.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 134
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 726
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2