Rosa fleecetäcke?

D

Donna

Någon som har sett ett rosa fleecetäcke ute i någon butik/ hemsida? Letar och letar... hittar bara lila och röda..?

Sv: Rosa fleecetäcke?

Undrar om jag inte såg det hos lill hästen i stav kolla där

Har icke sett nått... Sydde ett själv till shettisen av en flecefilt! =) Det är faktiskt enkelt att göra!

jag har ett rosa! Från H**ks butiken för ca 1½år sedan :)

Där ska ju finnas dom som är till barn typ..där de finns benlindor och grimmor och täcken osv. ...den med en tecknad häst på...heter den "skrutten" eller nått sånt....finnsi alla pastellfärger typ...har sett de på nätet, kommer tyvärr inte ihåg var!

Det finns på www.hastshoppen.com!

De har täckena du pratar om, plus grimmor, lindor osv.

Bara så söta...

Jag hittade inga rosa täcken där men kanske jag som är blind :smirk:

Hm.. hittade inget alls.. tack för tipsen ändå! Du som skrev att du gjort ett själv, sydde du efter efter ett mönster eller ritade du av ett täcke du redan hade? Vart fick du tag på fleecen?

Hittat ett på Hansbo! Blir perfa..=) (Missade ponnytiden, får ta igen det nu) :angel:

Jag förtydligar,men gå in på sidan jag nämnde tidigare, och klicka in på avdelning KIDS.

Där hittar ni exempelvis rosa fleecetäcken från storlek 85m till 145cm.

Har aldrig köpt därifrån själv, så jag vet inte hur företaget är, med de har iallafall dessa produkter.

Hoppas att du hittar något som passar! :)

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
377
Senast: AlinaT
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: MML
·
Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
401
Senast: farin
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama