Rörigt på Bukefalos

K

Kverulanten

Hjälp vad jag tycker det blivit rörigt på bukefalos.:confused:
Tittar man på tex hoppning så är det på tre olika ställen lika med avelsidorna och jag vet inte, men jag tycker alla trådar är likartade.
Jag ser ingen skillnad på gnägg, ha --häst och den sk vanliga.
Hjälp mig sortera begreppen.
Vad står var någonstans???
Varför inte bara ha en sida per forum??

Sv: Rörigt på Bukefalos

Åsikter om hur många underforum det skall finnas under de olika grenarna skiftar väldigt mellan olika användare.

Många bad om många underforum tidigare. Jag skapade ett antal med löfte om att efter ett tag utvärdera och troligen ta bort forum som inte användes så mycket.

Detta skedde även för ett tag sedan. Många tyckte då att för många tagits bort och kanske lika många att det borde ha tagit bort flera.

En del tyckte även att det fick räcka med ändringar och jag lovade att vänta med eventuella flera ändringar till hösten. Om det blir några sådna till hösten får vi se. De lär dock knappast bli så stora.

Att allt inte hamnar rätt beror kanske på lathet från vissa användare eller tro att de skall få fler svar om de placerar sin tråd under fel forum. Det kan självklart även bero på att de inte förstått var tråden bäst placeras. Handlar det om gränsfall brukar moderatorerna normalt hellre fria än fälla.

Informationstext om vad ett forum skall innehålla finns normalt högst upp under forumrubriken eller exemeplvis i forumlistan.

Om du söker hittar du säkert ett antal andra trådar med mer info och diskussioner om underforum och ändringar som skett de senaste månaderna.

Sv: Rörigt på Bukefalos

Men det vet du vell Gunnar att hur du än gör så har du arslet bak... ;) ;) ;) Det kommer alltid gnällas om ändringar, hur du än gör... ;) ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 006
Senast: super
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 969
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: cassiopeja
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 692
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024