Rörelse på foton.

eldione

Trådstartare
a lá blinkande text och sånt på en bild. Är detta något som vi vanliga dödliga kan fixa själva?
 
Sv: Rörelse på foton.

Skulle väl vara om du gjorde en animerad GIF.. Då kan du ju bara ändra färgen på texten i de olika bildrutorna utan att ändra själva bilden och på så sätt få texten att se ut som om den blinkar.
 
Sv: Rörelse på foton.

Lättaste sättet att göra en animerad GIF på är med programmet Adobe Image Ready som följer med Photoshop. Lite svårt att förklara hur man gör så det är nog lättare om du läser dig till.

Det finns flera andra sätt att göra blinkande text och annat på men det kräver att du har tillgång till program och/eller goda programmeringskunskaper..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp