Sv: Rope Race

Vilken bra ide att göra med folket i stallet. :D Blir nog lite klurigt hur man ska få upp repen i luften, men med lite fantasi går det nog tillslut ;)

Jag antar att de flesta fartgrenar innehåller ett visst stressmoment.

En och annan totta som inte vill stå stilla men flertalet som faktiskt står helt stilla innan race....

Stress och pepp är inte samma sak :D

Jag antar att de flesta fartgrenar innehåller ett visst stressmoment.

javisst de ser man bara på vissa hästar på barrelrace och polebending. de är inte många men de finns. Men de vore ju kul att prova nån gång. skulle satsa på dessa grenar precis som du sa för appaloosa som dom gör i usa.

Jag har gjort det för skojs skull några gånger.

Gillar en tävlingsgren som heter key hole race. Vet inte om den finns för andra raser än appaloosa. Någon kanske vet?

Liknande trådar

Dressyr Frågar här bland alla duktiga, fast jag rider islandshäst. Jag har köpt en ny islandshäst som i grund och botten är mkt välriden (7 år)...
2
Svar
27
· Visningar
4 543
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·
Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem...
2
Svar
37
· Visningar
6 205
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick...
2
Svar
24
· Visningar
2 964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka