Röntgenresultat - hur snabbt?

M

Mandelblom

Är det någon som vet hur snabbt man får resultatet efter att ha röntgat sin ögonsten? Det gäller både höfter och armbågar.
Betalade till SKK innan jag ens hade hämtat hem hunden från veterinären så pengarna hade de direkt. Röntgen gjordes för en vecka sedan på onsdagen och vetrinären skulle skicka plåtarna samma dag. Jag är dödsnervös och vill veta snarast.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

Gå in och kolla på SKK's hunddata. Har du tur står det där redan nu.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

Dessvärre inte. Brukar det gå på en vecka? Jag är livrädd varenda gång jag trycker på kanppen "Veterinärdata" och jag har ändå ingen egentlig anledning att vara jättenervös. Det vore dock hemskt trevligt om hon var UA så jag kan ta valpar senare om jag vill.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

När jag röntgade sist så tog det en vecka tills jag fick svaret. Men kan säkert vara lite olika beroende hur mycket de har att göra.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

Det tar ungefär 2 veckor innan du får resultaten. Och dom läser plåtarna på Onsdagar.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

Huu, då får jag vänta en vecka till då.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

Har du tur så har de då läst av idag och lägger in resultatet i morgon eller fredag. Mitt resultat låg inne på hunddata innan jag fick pappren.
 
Sv: Röntgenresultat - hur snabbt?

Torsdagar brukar resultatet dyka upp. Ibland fredag. Så det är bara att kolla i morgon igen.. *håller tummarna*
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 977
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 879
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
3 389
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp