Rönningeritten på film

A

a_schuber

Bättre sent än aldrig.....uptäckte just filmen från
Rönningeritten 2006!
Roligt!!!!

Sv: Rönningeritten på film

Den såldes även på förra distanssymposiet, då köpte i allfall jag mitt exemplar! :)

Lyssnar man riktigt noga kan man höra lite Mora-mål och se en stor röd fux stå och socialträna när de andra startar ;)

När ska de berömda horsemanshipfilmerna lägga ut på nätet :bump:

haha så roligt att se! Där är ju jag med på prisutdelningen :p Usch vad man börjar sakna det nu...och jag som inte har nån häst :crazy:

:rofl: haha meeen de räknas inte ju! Har bara massa små ettåringar och ett enda vuxet sto som dessutom troligen ska bli betäckt i vår...

Har inget att rida på ;):rofl:

Haha usch vad hemskt att se sig själv på film :P

Haha.. Det är väl typ det jag gör... Elr inte. Men jag ser oerhört rolig ut när jag springer :smirk:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 559
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA