• Western
  • Trådstartare Trådstartare tolvis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 969
T

tolvis

Idag red jag min första privata westernlektion med min hopphäst, Det var jätteroligt och han gick hur bra som helst!!! kanske till och med skulle fortsätta med detta istället...

Tolvis :bump:

va kul..!
Du är inte så svårt att fastna för western ;)

va kul att de funkade bra då...

Alltid kul att fler fastnar för western..

Det är alltid roligt att höra....
det är ju lätt att fastna när man väl börjat!!!

Hej igen!

Jag rider reining för jag tycker att det är enklast att hålla på med samtidigt som han håller på med klassisk ridning och hoppning...

Tolvis :bump:

Jag har oxå börjat med western :bump: Hoppade mest innan, men nu har pållan vart skadad och jag vet inte om hon håller för så mycket hoppning. Och så har väl jag blivit lite feg.. :o Och dressyr är inte nåt för fröken. Mycket roligare med western, fast vi prövar oss fram nu. Har läst Rolf Carlssons bok om grunderna och utgår därifrån. Sen kanske det blir lite mer "riktigt" med sadel och tränare :) Blir väl lite trail kan jag tänka mig, det verkar skoj.

Liknande trådar

Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 516
Senast: EZMK
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 197
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka