Roligt med aktiviteter!

F

Fanatic

Jag är anmäld till clinicen med Staffan Strandberg och ta med mig min häst dit för exteriörbedöming! :) Är det någon mer som ska dit? Det vore kul att träffa lite folk i verkliga livet!

Det är kul att det anordnas lite aktiviteter nu när det inte finns några tävlingar kvar att åka ut och titta på! Jag ska även anmäla mig till en kväll där man lärde sig att "visitera" sin häst lite noggrannare, känna igenom senor och sånt...

/Karin

Sv: Roligt med aktiviteter!

Jättekul att hitta på saker med sin häst. Alltid lär man sig någonting. Själv kan jag rekomendera distanskurserna på Markebäck med John & Wendy, de har givit mig jättemycket. Man får hjälp med både träning och tävlingsupplägg samt uppföljning efteråt. Kanon.
I vårt distrikt händer inte så mycket (Småland) Kul att andra distrikt anordnar något!

Nu blir jag nyfiken!! Jag har inte hört om ngn clinic. Var, när är den?
Var kan man läsa den?

Den är i Katrineholm, det är Östergötlands distriktet som anordnar. Anmälan går till Ingela Brinkefelt. :banana:

Det står om clinicen på Distansritt Östergötlands hemsida... Det är Ingela som kommer att hålla i den andra föreläsningen/demonstrationen om visitation. Den är inte utlagd ännu, men den är den 14/11 kl 12-16 hos Ingela.

Hade man råd så.... :crazy:

Nu är det sparande och jobb som gäller om man ska ha råd att släpa sig till tävlingarna nästa år. Har ju kikat på kalendern, kommit överens med pojkvännen om tre ritter nästa år...
:)

Hej hej!
Självklart ska ja till Staffan, vi åker alltid dit efter säsongen å "går igenom" hästarna...verkligen kul å lärorikt!
Så mig å 2 av mina hästar kan ni träffa på där... :bump:
Så hur känner man igen dig "Fanatic" ??

//Carro & hästarna

Jag kommer att ha med mig min treåring som heter El McDonald. En brun kille med alla fyra fötter vita och bläs. Jag själv kommer att ha en svart piké som det står Distansritt Östergötland på i gult.

/Karin

Jag jobbar den helgen....annars hade det varit skoj att åka!
Carro hur många hästar har du nu? Har du flyttat till K-skoga än?
Madde

:cry: Blev tvungen att jobba nästa helg, vilket gör att ja missar clinicen. Ska visserligen dit senare i vinter men ändå, hade varit kul att träffa folk härifrån.

Just nu har ja 4 hästar, Hete Harry, Killen(som min syster rider), Cawazaki och lilla Leonardo (165 cm i mank) :rofl:
Ska iväg å kolla på ett islandssto idag, inte så mycke för min del men för pappas.
Japp, jag flyttade till Karlskoga i juli, fast ja flyttar inte dit permanent förns i juni nästa år. Bor i Katrineholm just nu å åker hem på helgerna. Har ju Cawazaki här nere å Leonardo ska snart flytta hit oxå så.. :bump:

Ja gör inte så mycke där uppe, förutom bor... :D
När jag väl é hemma så tar ja det lugnt, rider å tränar de hästar ja har där...har jobbat lite på en bar där uppe, Viktoriabaren/Kings Head....
Är där uppe hela loven, så nu v. 45(höstlovet) ska ja va där hela veckan me alla hästarna så om det är någon som bor där i närheten å känner för att rida en sväng hör av er... ;)
Det är så tråkigt att rida själv... :(

ah nä jag funderade på om det var nåt speciellt du hade för dig där ;) Kul att du jobbar på bar, har själv varit "drinkblandare" på en bar inne i sthlm förut innan jag flyttade till landet... :) ;)

vill du ha ridsällskap får du pallra dig till stockholm, jag rider också alldeles själv och det är inte ett dugg skoj :( ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 127
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: _Taggis_
·
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve