Roligt att göra????

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Svarta_Bringan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 724
S

Svarta_Bringan

Är det någon som har några tips på roliga grejer att göra på hästryggen, antingen när man rider ut eller på volten, gärna så enkla som möjligt, men de ska vara ROLIGA att göra

Sv: Roligt att göra????

Balansövningar är ganska kul om man är beredd på ett eller annat fall. Visst, man kan ju bara sitta där i sadeln med en arm ut i luften, men det är ju inte kul :crazy:
Om man är beredd att våga lite så hittar man på roliga saker under tiden man sitter på hästryggen :)

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: Freazer
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
317
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka