I sak håller jag med, men hon menade hur många som fanns kvar ståendes. Vi redde nämligen ut det förstSvaret är ju att 100 träd finns kvar. Hon sa inte att de 10 tagits ut ur skogen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I sak håller jag med, men hon menade hur många som fanns kvar ståendes. Vi redde nämligen ut det förstSvaret är ju att 100 träd finns kvar. Hon sa inte att de 10 tagits ut ur skogen.
Det är ju jätteroligt! Och i min vokabulär är inte förskämd motsatsen till oförskämd. Någonstans någon gång måste det ju skett en rätt rejäl betydelseförskjutning.Ena barnet till andra barnet: Oförskämda unge!
Tystnad.
Mamma kan man vara förskämd?
Haha, på tisdag var ett uttryck min dotter använde mycket invald jag tror samma ålder. ”När ska vi göra det då, kanske påMina barn vägrar ens prova att sitta på pottan så igår sa jag lite uppgivet ”när ska du sluta med blöja egentligen?” Varpå H sa ”på tisdag!”
Kanske är den dagen de lär sig först av nån anledning!Haha, på tisdag var ett uttryck min dotter använde mycket invald jag tror samma ålder. ”När ska vi göra det då, kanske på
Tisdag?” Men vill han sluta på tisdag så kör på det
Min 5-åring har ibland sagt att han inte vill ha barn när han blir stor - för det verkar så jobbigt .Barnet: När jag blir stor blir jag mamma!
Jag: Ja, om du får barn blir du en mamma.
Barnet: Ja jag tänker få barn.
Jag: Tror du att det är roligt att vara mamma?
Barnet: Ja…
Jag: Ja, det är roligt.
——Barnet tänker ——
Barnet: Då kan jag flyta runt som du mamma!
Jag:
Haha! Min son sa att han ska skaffa tio barn och sen kan jag komma och passa dem….Barnet: När jag blir stor blir jag mamma!
Jag: Ja, om du får barn blir du en mamma.
Barnet: Ja jag tänker få barn.
Jag: Tror du att det är roligt att vara mamma?
Barnet: Ja…
Jag: Ja, det är roligt.
——Barnet tänker ——
Barnet: Då kan jag flyta runt som du mamma!
Jag:
Bra deal!Haha! Min son sa att han ska skaffa tio barn och sen kan jag komma och passa dem….