Killaloe
Trådstartare
Vi ska anordna familjedag med en förening jag är engagerad i och tänkte då ha en kombinerad poäng/aktivitetspromenad för hundar och förare under dagen.
Dock är jag ingen utbildad instruktör på något sätt och fantasin tryter lite, så jag tänkte höra om någon här sitter på enkla och roliga aktiviteter som förare och hund kan göra ihop, utomhus, under en kortare promenad.
Jag tänker mig kanske 5 aktiviteter på promenaden och har hittills kommit fram till:
Gömma godis i ett träd (alla som deltar kommer få med sig godis på promenaden)
Försöka balansera/sitta på en sten eller stock
Gå slalom/följa john runt några träd
Är det bra grejer?
Eller dåligt?
Vad kan jag mer hitta på?
Det behöver som sagt inte vara superkomplicerat, snarare tvärtom, för att folk ska kunna göra saker själva på promenaden då vi inte kommer ha folk ute vid varje aktivitet
Dock är jag ingen utbildad instruktör på något sätt och fantasin tryter lite, så jag tänkte höra om någon här sitter på enkla och roliga aktiviteter som förare och hund kan göra ihop, utomhus, under en kortare promenad.
Jag tänker mig kanske 5 aktiviteter på promenaden och har hittills kommit fram till:
Gömma godis i ett träd (alla som deltar kommer få med sig godis på promenaden)
Försöka balansera/sitta på en sten eller stock
Gå slalom/följa john runt några träd
Är det bra grejer?
Eller dåligt?
Vad kan jag mer hitta på?
Det behöver som sagt inte vara superkomplicerat, snarare tvärtom, för att folk ska kunna göra saker själva på promenaden då vi inte kommer ha folk ute vid varje aktivitet