Rolig bild på vår Mortiis.

Poppinella

Trådstartare
Sambon lyckades fånga vår Mortiis på bild när han blir överraskad av grannkatten Smulan och väljer att fly fältet. Det blev en riktigt lyckad bild om jag får säga det själv! :D

975008.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_9/00970000-00979999/big/975008.jpg

Sv: Rolig bild på vår Mortiis.

haha jag dör av skratt :rofl: kommer ihåg när vi va hemma hos er och kastade snö på rutan och katterna var helt galna och jagade snön :D

Haha, ja just det! Det blir väl inga rena fönster denna vintern heller.... :D
Felix älskar ju verkligen snö, han är som en liten hund när han springer och skjuter snön framför sig och jagar den. Vi har inte lyckats fånga det riktigt bra på kort ännu, men har allt en del fina snöbilder. Fina bilder kommer kanske med snön, vi får se...

Vilken blick grannkatten ser ut att ha! :D

Haha, lilla mortiis, trodde han vart kaxigare än så, smulan är ju typ hälften så stor som han :D

Mvh
Möller

Honor brukar ha små revir och de söker sällan bråk, men de försvarar hårt sitt lilla revir.
Det är nog inte alls konstigt att Mortiis flyr, kolla Smulans svans - och verkar också hoppa upp och ner?? Jarå, nog är hon taggad alltid.

Tänker också på grannens lilla hona, ser ut som en liten lejoninna. Småskygg, försynt, smidig. Det skriks ofta runt deras hus, med henne som den skrikande. Jag tror att det är hon som försvarar stenhårt sitt revir.

Oj så många svar det kommit....

Ja, visst är de söta. Smulan ser ju ut som en riktig dödsmaskin.... fast det ser nog allvarligare ut än vad det var. Hon är väldigt lekfull lilla Smul och leker med alla i området, sura som glada katter. Hon försöker få liv i vår surgubbe Ozzy också, men han har tydligen inte barnasinnet kvar... :D

*dubbelt!!!!!! Jävla slöing modem*

Haha, Ozzy, Hallands coolaste katt :D
Är lite obehagligt när jag är hemma hos er och han bara sitter och stirrar på en....vet ju inte om han är ilsken eller bara hamnade där :D

Mvh
Möller

Nej, man vet aldrig riktigt vart man har honom. Eller jo, jag har fått rätt bra kläm på det, men ibland överraskar han en.

Jopps, ena stunden sitter han och glor argt på en och nästa stund stryker han sig mot benen :D
Men det är ena härliga kater ni har och dom har det nog så bra som ett gäng katter kan ha det, även om jag hade rätt skoj åt er när ni hade med dom här :D

Mvh
Möller

Liknande trådar

Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·
Övr. Katt Mina katter är en stor källa till glädje, det går inte länge på en dag innan de hittar på något som man inte kan annat än le/skratta åt...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
37 092
Senast: Cautia
·
Övr. Hund Den 31 Maj somnade min gentleman in för gott. Livsgnistan fanns inte längre hos honom och helgen innan bestämde vi oss för o låta...
Svar
16
· Visningar
1 577
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Jag känner för att skratta lite och våra älskade hundar är ju experter på att få oss människor att skratta. Så undrar ifall ni ha någon...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 419
Senast: lillmaria88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar