Rolig bebisbutik i Gbg?

Lenis

Trådstartare
Ja inte för att köpa barn då :angel: Men för en gravid som vill gå och kika på barngrejer/kläder/även barnvagnar kan vara intressant?
Vi har bara två affärer där jag bor varav den ena är rätt kass och den andra ägs av en av de otrevligaste gubbar man kan tänka sig så dit går jag inte. Nu går semesterlasset till Göteborg och vi tänkte passa på att kolla till blivande bebbe :) Gärna hyfsat centralt då det är där vi kommer bo.

Vill du kolla på dyra grejer så kan du ta en promenad i Haga. Finns en del kläder som säljer väldigt fina kläder, leksaker och sådant.

Barnvagnar i butik har jag bara sett på typ Babyproffsen. Finns bland annat på Hisingen (Backaplan) och i Sisjön.

Ja inte för att köpa barn då :angel: Men för en gravid som vill gå och kika på barngrejer/kläder/även barnvagnar kan vara intressant?
Vi har bara två affärer där jag bor varav den ena är rätt kass och den andra ägs av en av de otrevligaste gubbar man kan tänka sig så dit går jag inte. Nu går semesterlasset till Göteborg och vi tänkte passa på att kolla till blivande bebbe :) Gärna hyfsat centralt då det är där vi kommer bo.
Storken har jag hört är bra. Ligger i Linné. Inte själv varit där dock, så vet inte om det mest är barnvagnar osv men värt att googla på kanske.

Sedan finns ju Minishop (tror jag den heter) på Vallgatan. Baby/barnkläder i det dyrare segmentet som jag heller aldrig besökt men bara hört om.

Måste också få tipsa om min favorit: Emma och Malena! Bohuslänsk designerduo som gör underbara västskustinspirerade kläder från nyfödd till vuxen. Väl värt ett besök! Underbara, unika kläder, väskor osv. Stor risk för köp till en själv också... Ligger på Vallgatan.

För leksaker: Lilla Rummet, Magasinsgatan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka